اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۹۱۵۹

امیدوارم برد بسکتبالیست‌های مهرام لوث نشود

امیدوارم برد بسکتبالیست‌های مهرام لوث نشود
سرمربی تیم بسکتبال مهرام گفت: حاتمی اتفاقات زیادی را در این چند سال دیده و با خبر است و خوشحال می‌شویم که همه آنها را بگوید.
۰۵:۰۴ - ۱۶ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

مصطفی هاشمی در گفت‌وگویی در مورد حواشی به وجود آمده در دیدار مهرام و شهرداری تبریز گفت: در این مسابقه روی یک خطایی که صورت گرفته بود دوست و هم بازی قدیمی من یعنی سرمربی شهرداری تبریز به آن اعتراض کرد من هم فیلم بازی را چندین بار دیدم و صحبت‌های آقای حاتمی درست بود. اما این یک قسمت بازی است من خیلی موارد دیگر را دیدم. داورها هرچه که می‌دیدند سوت می‌زدند این برداشت من است نه اینکه بازی را برده باشم و اینطور بگویم.

وی ادامه داد: اگر اتفاقات این بازی دو برابر به ضرر ما نبود آن وقت اعتراض بیشتری کنند. حاتمی می‌تواند بازی قبلی تیم خود را هم نگاه کند و بعد یک قضاوت کلی انجام دهد.

سرمربی مهرام افزود: این صحبت‌ها باعث می‌شود زحمات بازیکنان و باشگاه‌ها لوث شود. مهرام بعد از دو سال که درخواست‌های زیادی برای بازگشتش به لیگ برتر وجود داشت آمد و تیم‌داری می‌کند. اما اینکه گفته می‌شود به خاطر یک اشتباه یا خطا نباشیم، نمی‌شود. از این‌ نوع باخت‌ها برای ما هم خیلی اتفاق افتاده است. می‌توانم دوستانه بگویم این حرف‌ها خوب نیست آن هم در مقطعی که بسکتبال می‌خواهد رئیس آینده‌اش را انتخاب کند.

هاشمی در مورد اینکه حاتمی گفته است از این به بعد می‌خواهم همه حرف‌ها را بزنم، گفت: آقای حاتمی اتفاقات زیادی را در این چند سال دیده و با خبر هستند ما هم خوشحال می‌شویم که همه را بگوید. شما تعداد پرتاب‌هایی که به تیم حریف می‌دهند را نگاه کنید اگر سمت و سویی در قضاوت داوران وجود داشت اینقدر پرتاب پنالتی داده نمی‌شد. من در مصاحبه‌های قبلی هم گفتم موقعی که برخی به یکسری چیزها عادت می‌کنند اگر در شرایط عادی قرار بگیرند برایشان سخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امیدوارم برد تیم من لوث نشود، گفت: شاید اگر ما خوب بازی می‌کردیم این حرف‌ها هم زده نمی‌شد و از بازی کردن بد ما این حرف‌ها نشأت می‌گیرد ما در تبریز بدون یار خارجی بهتر بازی کردیم و برنده شدیم.خیلی متأسفم که این اتفاقات می‌افتد و این ادبیات به کار می‌رود. ما در مرحله گذر هستیم. پریچهره به عنوان سرپرست به فدراسیون آمده که از مدیران خوشنام وزارت ورزش است و تلاش می‌کند تا لیگ سالمی برگزار شود. امیدوارم این اتفاقات برخی باشگاه‌ها را از تصمیم خود برای ادامه حضور پشیمان نکند. ما باید در بحث رسانه‌ای صبورتر باشیم و هر چیزی را رسانه‌ای نکنیم. 

هاشمی در مورد دیدار با نیروی زمینی در هفته یازدهم لیگ برتر گفت: بازی سختی پیش‌رو داریم یکسری اتفاقات در بازی رفت افتاد که برای گذشته است و باید حواسمان به این بازی باشد. امیدوارم این بازی بدون حرف و حدیث و سالم برگزار شود. تا بتوانیم لیگ را به نحو احسن و با کمک همه عوامل اجرایی به هدف اصلی‌اش برسانیم.

انتهای پیام/

 
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین